-Ukulturelle middelklasseborgere der føler at de oplever historie og er kulturelle når de tager på en charterrejse til Mallorca eller andre turistøer. Det irriterer mig bare så meget.
-Danske familier der intet ved om musik, 'pludselig' ved aaalt om musik når de sætter sig til at se X-Factor en almindelig fredag aften, og synes at smuk og perfekt sunget musik er kikset. Især dem der kun kan lide det der er 'gang i' og ikke tænker på skalaer og stemmer.
-At blive overgået. Jeg bliver så irriteret når folk er bedre til noget frem for mig. Jeg har ingen problemer når det har noget med sport at gøre, for det er jeg rimelig ligeglad med da jeg ærligt sagt er skod. Men når det gælder engelsk eller andre sprogfag hader jeg når jeg bliver nødt til at spørge om hjælp fra en af mine klassekammerater.
-Overvuderede. Jeg hader når folk er for overvuderede. Fx. er Fie Laursen (jeg har ikke noget imod hende, overhovedet) da ikke den eneste der bliver mobbet i Danmark? Der er da tonsvis af andre der bliver udsat for meget grovere mobberi? Og så også Ida fra X-Factor (meget dårligt eksempel, jeg ved det godt). Jaja, hun overraskede da alle da der kom smuk musik ud af hendes mund, men jeg synes altså at man derefter havde for høje forventninger til hende! Jeg blev ret skuffet da jeg hørte hende til liveshows'ene.
VIL BLIVE OPDATERET