-Kage. Ja, det lyder tåbeligt, barnligt, grådigt osv., men jeg kan ikke gøre for det; jeg elsker virkelig kage. Den der svampede konsistens. Den bombarderer smagsløgene. Kage er gud.
-At få at vide at jeg er mig selv. Det vigtigste for mig er at jeg er mig selv. Jeg siger de ting jeg siger, tager det tøj på jeg vil og opfører mig som jeg vil. Og jeg bliver bare så glad når jeg får at vide at jeg er mig selv. Især fordi at der har været tider i mit liv hvor jeg slet ikke har været mig selv. Det giver bare det der boost til at komme frem i livet.
-Det der at kunne lide en. Det er bare sådan en fantastisk følelse at skrive, snakke og se på den man har et crush på. Den boblende følelse i maven, sitren når man får øje på ham, smilet på læben når han siger noget sødt til dig. Alt det der der gør at han er en fantastisk person. Men det varer jo ikke ved for evigt.
VIL BLIVE OPDATERET