lørdag, februar 18, 2012

The Artist

Jeg var inde at se The Artist med min moder og søs i går. Den var helt fantastisk! Genialt at lave en stumfilm igen! Den har jo også vundet adskillige priser og fået masser af stjerner, ja, selv den søde vuffer vandt prisen 'Det Gyldne Halsbånd'. Jeg vil klart anbefale at se den! :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv her