fredag, februar 17, 2012

Velkommen.

Goddag, dummelang og salut! Jeg hedder Laura og er 13 år gammel. Jeg tænkte sådan, okay, alle har en blog så hvorfor laver jeg ikke bare en så i kan læse om mit (knap så) fantastiske liv? Mit motto: Mit liv er noget lort og det er dit også. Jeg går til elguitar, teater og nada sport. Jeg hader sport. Så er det sagt. Jeg gik til dans men det var kræftedme kedeligt så det gad jeg ikke mere. Jeg ser frem til Paris i påsken, Lissabon i kristihimmelfartsferien og London i sommerferien (medmindre det er for dyrt at tage til London mens der er OL). Ellers ELSKER jeg kage, bacon, fetaost og flødeskum og har tit overvejet at lave en kage med det hele. Ja, det lyder klamt men lidt klam har man da lov at være. Men altså, forbered jer på at jeg skriver meget om kage. Der er ikke så meget andet at vide om mig udover alt muligt andet så.. Farewell!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv her