Jeg tænker tit på det der med at bygge bygninger. Det må jo tage alverdens tid! Tænk at man bare kan bygge så flot en bygning på så kort tid... Det er helt u-tro-ligt. Og så når man ser Ekstrem Hjemmeservice så tænker man WTF?! Stor hånd til håndværkere! (AHAHHAHHAH, hånd-håndværkere) Ej, tag jer ikke af min dårlige humor. Farewell.
Ingen kommentarer:
Send en kommentar
Skriv her