Sider
Startside
Om mig
Billeder af mig
Dislikes
Likes
fredag, februar 17, 2012
Om blogtitlen
Jeg kiggede faktisk bare på min snehvideplakat (ja, jeg har en snehvideplakat) og tænkte; den skal hedde snehvide. Og nu tænker jeg at hvid er farven på flødeskum og fetaost.
Ingen kommentarer:
Send en kommentar
Skriv her
Nyere opslag
Ældre opslag
Start
Abonner på:
Kommentarer til indlægget (Atom)
Ingen kommentarer:
Send en kommentar
Skriv her