fredag, februar 17, 2012

Om blogtitlen

Jeg kiggede faktisk bare på min snehvideplakat (ja, jeg har en snehvideplakat) og tænkte; den skal hedde snehvide. Og nu tænker jeg at hvid er farven på flødeskum og fetaost.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv her